Nick:
Treść:


Dorota:

06.14.2012

Panie Mecenasie. Czy jak bede sponsorowana o zielona karte to musze starac sie o waiver po przesiedzianej J1 i nielegalnej pracy (posiadam SSN). Kiedy moge starac sie o taki waiver (dopiero jak nie przyznaja mi GC czy zanim zaczne sie starac) i czy Pan podjalby sie przygotowania i prowadzenia takiej sprawy i jakie sa mniej wiecej koszty. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

Krysia:

06.13.2012

Witam Panie Mecenasie. Prawo imigracyjne w Usa nie zmienilo sie od wielu lat wiec postanowilam wyemigrowac do Kanady. Przed tym czeka mnie mnostwo formalnosci jedna z nich jest FBI criminal record. Mam do Pana pytanie :Czy jak zrobie ten rekord to automatycznie FBI bedzie wiedzialo ze jestem tu nielegalnie, skladalam swoje odciski palcow przy nielegalnym wjezdzie przez Meksyk?Czy to moze pomoc ICE w znalezieniu mnie i deportacji. Czy lepiej dac sobie spokoj i wyjechac do Polski od razu. Prosze o odpowiedzi serdecznie dziekuje.

D:-):

06.13.2012

Panie Mecenasie. Jak w biuletynie wizowym przyjdzie moja kolej w sponsorowaniu najblizszej rodziny rezydenta to od pojawienia sie tej daty i zlozenia wszystkich wymaganych dokumetow ile potrawa zanim dostane zielona karte i bede mogla wyleciec. Prosze o rade.

Ja:

06.13.2012

Byłam w stanach na Work & Travel wiec wyrobiłam SSN na którym pozniej pracowalam przez ok 3 lata. Czy jesli moj maz-rezydent bedzie mnie sponsorowal to czy ten fakt moze przeszkodzic mi w otrzymaniu zielonej karty? Dodam ze jestem teraz w Polsce. Dziekuje za odpowiedz.

Krzysztof:

06.12.2012

Szanowny panie mecenasie. czekam w kolejce na green card ( jestem kawalerem, mama rezydentka USA złożyła dokumenty dla mnie), czekam już 4 lata więc jeszcze ok 4 zostało. Ale planuję pojechać do USA na wizę turystyczną (mam na 10 lat) i tam zmienić ją na studencką. czy mimo że mam złożóne dokumenty o green card przez mame i pzrez to mogę nie dostać studenckiej wizy? i kiedy najlepiej zożyc wniosek o taką wizę- czekająć do samego końca jak będe na turystycznej w USA? mam skończone wyższe studia w PL nie weim czy to ma znaczenie przy ubieganiu się o wizę studencką? bardzo Pana serdecznie pozdrawiam i góry dziękuję za odpowiedz.Krzysztof

lola:

06.12.2012

Chciałabym się zapytać : Czy mogę przyjechać do stanów trochę wcześniej niż w tym terminie co podałam wypełniając wniosek wizowy? dziękuje

wanda:

06.11.2012

Panie Mecenasie! Mam takie pytanie? Mieszkamy oboje z mezem w Polsce.Jestesmy na emeryturze,jestesmy po szescdziesiatce.Nasza corka obywatelka USA chce nas sponsorowac,my tez bysmy chcieli byc blizej niej,tym bardziej ze ma male dziecko. Boimy sie jednak czy bedziemy mogli korzystac z pomocy lekarza bedac na zielonej karcie. Jak to jest w takiej sytuacji. Mamy swoje lata i swoje choroby.Jaki lekarz moze nam wypisywac leki niezbedne do zycia. Bardzo dziekuje.

:

06.10.2012

mam pytanie do pana mecenasa do usa przyjechalam w1998rokku czy obejmnie mnie t paragraf 245brat ziozyl dokumentyna mnie imoja ro rodzine w 2005 roku corka ma 18 asyn 16 czy dostana moje dzieci razem znamy zielone kartymalgosia

Gabriella:

06.07.2012

Szanowy Panie Mecensie! Ponad 14 lat temu, przybylam Do stanow przez zielona granice.Rok temu poznalam swoja milosc, planujemy sie pobrac.Moj narzeczony jest obywatelem USA od 20 lat, ma tutaj dom i dobra prace.Moj pytanie jest , czy wychodzac za Niego za maz musze wyjechac ze stanow i w polsce sie ubiegac o zielona karte, czy dostane zakaz wjazdu na 10 lat?Dodam ze ja place podatki od 10 lat, choc zdje sobie sprawe ze to w niczym mi nie pomoze....Bardzo prosze o porade. Dziekuje

Jerzy:

06.07.2012

Witam Pana Mecenasa mam pytanie mam 52 lata chciałbym z żona i synem polecieć do USA na wycieczke na 1 miesiąc czy potrzebne jest zaswiadczenie o niekaralnosci pozdrawiam :)

 
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | »
strona głównao kancelariibloglegal disclaimersponsorowania pracowniczesponsorowania rodzinnedeportacjebiuletyn wizowyoszustwa imigracyjnepomocne strony internetowepodatki i księgowośćkontakt i dojazd
Copyright © 1998-2015 Przemysław Jan Bloch PC. All rights reserved.
www.polishwebpages.com